wtorek, 3 maja 2011

Skrzydlatych myśli ostatki


Poraz kolejny musiałam nadgonić zaległość z ubiegłego tygodnia.
Teraz mam już komplet. Żal tylko, że to już koniec...
Bardzo przyjemnie było w tej formie uskrzydlać myśli.
Mowa oczywiście o skrzydlatym wyzwaniu na blogu Craft Artwork
Skrzydlaty tag z PIOSENKĄ NA DZIŚ ...
...."Nasza niebezpieczna miłość" - Michała Bajora
Nie mogło być inaczej:)))



Ostatnim  tagiem "USKRZYDLAMY WSPOMNIIENIA" a konkretnie swoje zdjęcie z czasów dzieciństwa.
Ja uskrzydlić próbowałam swoją niewyjściową facjatę z czasów przedszkolnych.
Niestety nie jestem zadowolona z efektu końcowego. 

Na dziś tyle. Fakt jest taki, że piętrzą mi się prace do pokazania, jednak nie mam ich kiedy obrobić. Cóż wkrótce czas będzie dla mnie łaskawszy :) Wtedy nadrobię.
Pozdrawiam 3 majowo.;)))

3 komentarze:

  1. Nierozumiem Twojego niezadowolenia z pracy!!!! BArdzo podobają mi się te lekko ukryte skrzydła pod rameczką!!! Pięknie sie prezentują całość jest urocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, śliczne tagi :) A jaka sympatyczna mała Kasia :D Mi też szkoda, że już koniec wyzwania (chociaż ostatniej strony jeszcze nie zrobiłam ;))
    I czekam na fotki nowości :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Kasiu sklerotyczka melduje że ATCiak dotarł:D super tagi

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.